Radera annons

Söker en Hämmerli X-esse om någon säljer.
Behöver en förnyat kunna skjuta precision.

Jag har licens för .22 kaliber, dock inte för en Hämmerli och innehar redan ett vapen i den kalibern, så säljaren måste var beredd att vänta lite tills jag får licens för aktuella vapnet.

Självklart betalas en bokningavgift i väntan på licensen.

Jag är väldigt ny inom skytte så jag ber om ursäkt på förhand om jag inte har skrivit korrekt eller förklarat korrekt.

Mvh
Amir

Ligger en på walter borg auktionen som fortfarande ser prisvärd ut https://auctionet.com/sv/1413645-75-pistol-schweizisk-halvautomatisk-fabrikat-hammerli-modell-xesse-kaliber-22lr-tillv-nr-e0017140-se-nr-se0169398

Ska definitivt kolla in den.

Tack för tips.

Vet du hur det funkar med om man inte har licensen klar för just den pistolen, håller dem den åt en?

Polisen är ju inte världens snabbaste när det gäller det, fick vänta 12 veckor på första licensen.

Mvh
Amir

Vet inte hur det fungerar men jag utgår från att licensansökan görs i samband med klubbat bud. Det står säkert i köpvillkoren på hemsidan.
Observera också att det tillkommer slagavgift osv så slutpriset blir 23% högre än budet har jag för mig det är.

Ok tack så mycket. Ska läsa på detta.

18% + 250kr

Men när du lägger budet så ska du få se totalsumman innan du godkänner budet, enligt andra här på sidan.

Allright bra info

Har du fått tag i någon.
Jag funderar på att sälja min, då jag använder den för lite.