Pistolskåp

Hej

Söker ett pistolskåp. Ett mindre med maxmått 50x50. Med eller utan kodlås.
Även utan låskista fungerar då jag kodar om mina egna som jag har

Mvh David

Hej! Jag undrar hur du kan ha egna låskistor till alla skåp på marknaden eftersom du inte specifierat märke och modell?
Återigen, jag bara undrar.

Har ett par kistor som passar de flesta. Har suttit samma kista i de senaste 4 skåpen från bla Scandinavian safe. Håbeco, zugil samt nor-lyx

Sen är det väl rätt inrelevant om jag har kistor eller ej. Märket på skåpet har ingen större betydelse och skulle jag inte ha någon kista så köper jag en. Men klart jag föredrar ett komplett skåp men det mesta går att lösa.

Återigen, jag var bara nyfiken!

Sitter ofta en ASSA abloy kista av märket FAS. Beroende på vilken så från 7-9skivor i låset. Som ett klassiskt polis lås eller tillhållarlås. Blev en vadslagning och 3timmar på köksbordet där jag byggde upp en som saknade nyckel till den som jag hade. Där av den rätt tråkiga kunskapen.

Har en kompis som har ett som aldrig använts . Ska höra om det är till salu och måtten. Jag gissar på 400x500x100

Hej

Kika gärna och återkomm
Mvh David

Mått H=40. B=25. D=12,5. Han skulle skicka bild till mig senare så det ska jag lägga in när det kommer

Har ett Scandinavian safe sp11 mini med deponeringshål, finns plattor till hålet så bara svetsa på insidan så är det godkänt.

1500kr

Hur har det gått? Har du hittat något skåp eller finns det något intresse för skåpet? Mått finns i tidigare inlägg

Hej.

Ja det är av intresse man hade du någon bild.
Vad är det för märke med tanke på måtten.

12.5cm är lite i minsta laget.

Ev så tynger jag ner mitt befintliga skåp med vikter så går och velar lite.

Har inte fått några bilder från honom. Ska stöta på om det och kolla fabrikat. Det jag vet är att det är tillverkade i Jämtland som legojobb åt något fabrikat som då rimligt vis är svenskt.

Har bilder nu, om det fortfarande är intressant

Hej

Jag tror jag avvaktar lite tillsvidare. Har tyngt ner skåpet för ett par veckor sedan så problemet är borta. Dock så får jag se hur jag skall göra.

Dock så blir 12.5cm djup klent. Det blir nog snarare ett nyckelskåp.

Tack som kollade oavsett.

1 gillning