Pistoler och revolver säljes

Pardini SP 22 .22 LR i från 2008 med 2 st 6-skotts magasin, original kolv i storlek large samt en nästintill helt ny Rink kolv i storlek large. Pistolen är skjuten varsamt och den är i väldigt gott skick och genom pipan har det passerat ca: 10000 skott. Original väska och tillbehör följer med. Höger kolv.

Jag är den 3:e ägaren

12000:- SÅLD

Smith & Wesson 686 4" .357 Magnum, nästintill ny Nill kolv, original kolv och valnötskolv, målat svart korn, hölster med original väska. Jag är den 2:a ägaren och genom pipan så har det passerat ca: 4000 st skott.

7500:- Såld

Tanfoglio Gold match xtreme SF 9X19 6", 4 st Eric Graufel xtreme magasin, några rekylfjädrar, alla original tillbehör och väska, trycke justerat av JM-works. Skruven till kornet har havererat så på sitter ett fiberoptiskt korn men original följer med. Jag är den enda ägaren och pistolen köptes av DAE 2017. Pistolen har skjutits varsamt och genom pipan så har det gått under 5000 st skott.

12000:- Bokad

Ghost one speed hölster med 4 st magasin-hållare, bälte i storlek 46. Varsamt använt.

Såld!

Endast seriösa köpare gör sig besvär för allt annat polisanmäls. Köparen står för frakten.

Mail kontakt önskas vid första kontakt.

Finns i Gävle.

//a.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

Bra pris på Tanfoglio Gold Match! Dessa är riktigt vassa i nationellt skytte, jag har en själv. Riktigt bra precision, fint trycke och en snäll rekyl som gör nojja-ägare avundsjuka.

2 gillningar

Ja den är underbar men jag håller på att avveckla mot skytte så därför säljer jag mina vapen.

Vapnen är sålda så tråd kan låsas.