Söker en billig pistol eller eventuellt revolver i 22
Gärna typ smith 41, high standard, buckmark eller liknande.
Har en High standard men den har en vänsterkolv
Tyvärr är högerskytt
Hej. Har en 1911 22 lr gsg. Skjutna 1000 skott med. Väldigt bra skick. Mvh Stefan
Hej
Du kan väl maila bild och pris till mig.
Hej. Det är en Gsg 1911 22 lr. Max skjutna 1000 skott med. 2 magasin. 2000:- vid smidig affär.
Hej
Tror jag avstår. Hade kunnat vara intressant om den hade gängad pipa men nu blir det nästan 2600 med frakten.
Den har gängad pipa. Följer även med en pipdel så du kan ha ljuddämpare. Den följde med vid köp.alltså INGEN DÄMPARE MED. Vart bor du. Ge ett bud. Den Används inte längre. Har en annan 22 som jag tävlar med. Finns 4000st HV ammo till den oxå. Som den funkar jättebra med. Skjutit 49 p många gånger med den.
Ok
Dämpare har jag. Hur skjuter den med vanlig ammo?
Har den ställbara riktmedel?
Sen ber jag om ursäkt men ja skjuter mest grovt och ör på jakt efter en 22:a för max 1000kr blir ändå så mycket mer med frakt. De har en Colt 22a här för samma slantar.
Jag bor i Piteå
Funkar med Cci samt topshot. Men inte perfekt när den är väldigt skitig. Då går hårdare ammo bäst. Den har flera korn som följer med. Ej skruv justerbart bak. Släppa på skruven o flytta försiktigt funkar bra. Pistolen är 1 år gammal. Så 1000:- funkar inte alls
Jag förstår
Tack och trevlig helg
Hej, är den kvar?