Hej,
Säljer min helt nya Pardini SP22. Jag har aldrig skjutit med vapnet så det är faktiskt helt nytt. Vet att det låter konstigt men jag köpte vapnet från en återförsäljare den 30 april i år. Veckan efter råkade jag ut för en mc olycka varpå min axel och armen i princip krossades, så jag kommer inte kunna skjuta på några år i alla fall.
Provat att lämna åter vapnet till återförsäljaren då den är helt ny, men dem köper in den för 8500kr mindre ungefär, vilket för mig låter sinnessjukt, men det är väl så.
Nåväl, vapnet är som sagt en helt ny Pardini SP22 inköpt 30 april 2024, med Rink kolv Large.
Medföljer gör också en väska jag köpte till med skum för att ta ut den till banan istället för originallådan, så allt är orört.
Har även ett universalhölster till pistolen för tävlingar.
Kan slänga på lite ammunition vid en snabb affär.
Ypperligt tillfälle för dig som vill köpa en helt ny SP22 men kan få en helt ny lite billigare.
Självklart vill jag ha så mycket som möjligt för pistolen men vet samtidigt att nypris är att glömma, för då kan man köpa den i affären.
Med det sagt sätter jag ett pris på 26500 för pistolen, lite ammunition, hölster och väska så får vi se om den går åt det priset. Därmed är man självklart välkommen att inkomma med bud.
Behövs väl inte sägas här men vapnet kräver licens och alla försök till att ”sälja under bordet” kommer direkt att polisanmälas.
Mvh
Amir