Pardini SP .22 inköpt ny 2019

VAPNET ÄR NU SÅLT!

Pardini SP .22 i mycket gott skick. Inköpt ny 2019. Noggrant rengjord och inoljad efter varje skyttetillfälle.
Kolv: Höger, medium B7.
Magasin: 3 stycken, stål, samtliga modifierade för 6 skott.
Vapnet säljs pga att jag nu avslutar mitt tävlingsskytte.
Finns i närheten av Uppsala
**Pris: XX XXX

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

3 gillningar

Jag har skrivit pm till dig :slightly_smiling_face: Om den är kvar tar jag den!

Har svarat… Återkommer om den fortfarande är kvar.

Hur kan den vara så billig? Går den ens att skjuta med? Hoppas ni får provskjuta innan ni köper den!!

Om den ännu är kvar så är jag mycket intresserad.
Synd att jag inte såg detta tidigare för jag var i Uppsala i helgen för att skjuta SM. :disappointed_relieved:

Är intresserad! Ser gärna att du skriver ett pm till mig då jag är ny på sidan och ännu inte kan skriva pm :slight_smile:

Mvh
Erik Wiklund

Köper den gärna. - lär väll inte vara först i kön.

Han är nog mest fundersam till varför du säljer pistolen för hälften av vad skulle kunna få för den. Det är nog allt.

Kan så vara men motiven till prissättning är min ensak och behöver inte öppet redovisas.
Tolererar dock inte att någon utan grund insinuerar, öppet och inför övriga potentiella köpare, att orsaken kan vara ett defekt vapen som dessutom kanske inte ens går att skjuta med! Var det någon som sa ’förtal’?
Vapnet har sedan 2020 gett mig fyra guldmedaljer, två guldplaketter, två silver och ett antal brons. Så JA, vapnet träffar där man siktar och är i mkt gott skick. Har inget med min prissättning att göra!
Ev undringar kan riktas direkt till mig…

5 gillningar

Har en SP22 även jag av samma modell. Dock ett par år nyare. Fantastiskt vapen. Enligt mig finns inget bättre på marknaden bara likvärdiga.
Önskar dig lycka till med försäljningen.

2 gillningar