Hej!
Säljer ett nytt grepp till shadow 2! Endast provmonterat och skjutit ca 20 skott sen avmonterat igen!
1000kr ink frakt
Hej!
Säljer ett nytt grepp till shadow 2! Endast provmonterat och skjutit ca 20 skott sen avmonterat igen!
1000kr ink frakt
Hej!
Jag tar det!
/G
Hej!
Det fixar vi! Vad har du för adress?
Kör vi swish eller?
Med vänlig hälsning, Johan
Toppen!
Ett par frågor innan som jag behöver veta. Vad är det för tillverkare och modell? Är det Nill? Har du möjlighet att mäta bredden på dom när dom sitter på? Det får nämligen inte vara mer än 50mm från sida till sida enligt reglementet för att få skjuta vapengrupp A med dom (behöver få plats i lådan).
Med vänlig hälsning,
Gerry
Hej!
Det är ett KSD grepp! Tycker faktiskt att dom är bättre än Nill! Känns mycket bättre och passar bättre med! Den klarar 50mm enl bild och jag har även testat i ”våran” låda på klubben så det är inga problem
Hej alla! Greppet är fortfarande till salu!
Hej
Tyvärr inte spekulant, men blir alltid lika fashionerad av de som “jag köper det” och efteråt kommer med en massa frågor/krav…
Fråga först…
Tjena finns kolven ännu kvar? Isåfall skicka Mail till robertklasson.92@gmail.
/ Robban
Tack för ditt inlägg! Ger otroligt mycket värde till den här annonsen och diskussionen! Tack, verkligen!
Mail skickat
Hej. Får jag fråga var du fick tag i greppen? Hittar ingen som säljer dom nya.
Hälsningar,
Björn
Jag instämmer med lappen. Har man sagt att man köper får man nog stå för det. Du har ju potentiellt avlett andra potentiella köpare som utgått från att det är sålt.
Hej!
Ja du var köpte jag detta? Jag ska kolla lite om jag hittar något kvitto
Tack för länken!
Jag trodde det var ett nill-grepp. Vet att det finns ett sånt men svårt att få tag i.