Neuhausen 9mm 210-5

Säljes med 2 kolvar och 2 magasin. Pistolen har inget glapp mellan Pipa och Mantel men ett litet glapp mellan Mantel och Stomme. Säljes för 6500:- + frakt (Postnord värde) eller avhämtas. Licens krävs. Pistolen finns i Västerbotten Mvh.knallis

Hej
Jag skulle vilja veta de två första siffrorna i serienummret för att veta om jag är intresserad.
Hälsningar B

1 gillning

Det börjar med 58 Mvh. knallis

I vilken del av landet håller du till?
/B

Några mil norr om Umeå.Mvh. knallis

OBS: Nedsänkt pris.

Hej.
Finns den kvar?

Ja den finns kvar. Mvh. knallis

Bara nyfiken om priset, det verkar vara för lågt jämfört med liknande försäljningar här i forumet, även jämfört med på Auction.

Hur påverkar glappet mellan mantel och stomme precisionen?

Finns det något annat som är sliten eller behöver justeras/åtgärdas (t.ex. spricka i stommen, sliten pipa osv).

Ursäkta mig för sent svar. Det finns ibland viktigare saker i livet, än att sälja pistoler. Min hund är på bättringsvägen och det är skönt. Glappet påverkar inte precisionen, för den skjuter väldigt bra med Magtech 9F. Glapp mellan pipa och mantel är ett mycket värre problem, och något sådant finns inte på pistolen. Det finns inget som tyder på att stomme eller pipa har några defekter eftersom att den skjuter väl. Någon spricka i stommen finns i alla fall inte synbar. Jag har förstått att jag ligger lågt i pris men jag fick ingen respons innan jag sänkte från 7000:- till 6500:-. Jag köpte den av en som var med i forumet för samma pengar, och har inte haft koll på prisutvecklingen. Mitt skytte har legat nere, eftersom att min högra axel inte vill lyfta ett vapen längre. Mvh.knallis

Tack för återkopplingen, det är skönt att hunden mår bättre.