Målkikare DGJ, Romben 32 s&w, CED rangebag d luxe mm

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Skåprens
Såld CED deluxe rangebag 600:- (trasigt fäste till hylsficka"
Såld Romben 32 s&w 200:-
SåldDGJ målkikare 20x33 600:-
Skyttekeps S/M 50:-
Såld Läderhölster “fältskytte” inkl midjeförvaring 350:-
3 st.Mtm askar + 1 st. Dillon 32 s&w 175:-
2st. Mtm askar 38sp 100:-
Såld 1 st. Lee Turret torn 32 s&w + div. krutmått 200:-
Har även ett par hinkar Norma WC kulor 100gr (bud) och PM eller telefon för mer info.
//Jon
0768033730

Hej,

har du kvar Norma WC kulorna och vad ska du ha för dom?

Mvh
Stefan
Upsala Sportskytteklubb

Hej
Har en intressent men återkommer gärna om det inte blir något
//Jon

OK, tack då vet jag!

Hej
Har 2 intressenter men inte inkommit med nåt bud än.
Det är Norma WC 100gn men kontrollvägt 6 olika och pendlar mellan 99.4gn - 99,6gn på min DAA digitalvåg. Jag hade dom mest som övning då jag inte orkade labba med dom. De är helt ofettade och i min Manurhin presterade dom ok men tävlade inte med dom. Labbade heller inte så mycket då vi hade en hemgjuten kula som merparten av Värmlandskyttarna använde.
Det finns ca: 26kg så cirka 4000 kulor. Ska väga mer noggrant då jag bara har en analog våg på jobbet som fixar de vikterna och ska vara upp emot 5000 kulor från start minus det lilla jag skjutit.
Jag tänker nånstans under kronan men inte för mycket under.

Hej!
Har du kvar kikaren?