Magasin till Walther PP 7,65 i mycket fint skick!
Original.
Det finns 2 stycken. Säljes var för sig.
475:- per styck eller 900:- för båda.
Vid köp ska foto på licens uppvisas på passande vapen.
Magasin till Walther PP 7,65 i mycket fint skick!
Original.
Det finns 2 stycken. Säljes var för sig.
475:- per styck eller 900:- för båda.
Vid köp ska foto på licens uppvisas på passande vapen.
Sålda? Inser ju att det var ett tag sen du la ut.
Hej!
Magasinen finns kvar. Är du intresserad av ett eller båda?
Hej,
Tack för grymt snabb återkoppling!
Jag är i så fall intresserad av båda. Men, jag kan inte be dig hålla dem åt mig eftersom jag fortfarande inte fått min licensansökan godkänd. Jag återkommer till dig så snart jag har den på plats så hoppas jag att magasinen finns kvar.
Önskar dig en fin helg
Hälsningar
Gusman
Hej,
Kul att du sökt på en PP, trevlig pistol och ger alla möjligheter att tävla med den i Hemortens och varför inte Nostalgitävlingen den 1 maj på Grimsta i Stockholm. Givetvis på andra tävlingar också.
Jag håller såklart magasinen åt dig under november åtminstone så att du inte behöver känna någon stress. Hojta till när du fått licensen så skickar jag magasinen med vändande post.
Ha en fin helg du med!
Vänligen
Edward
Hej. Kort uppdatering. Polisen har inte återkopplat angående min licensansökan för PP, vilket jag nu fått besked om beror på att min klubb inte skickat in föreningsintyget ännu. Jag ligger på, men tyvärr innebär det att jag sannolikt inte får min licensansökan beviljad under november.
Jag ser inte att den ska avslås eftersom jag inte har ett tidigare vapen i aktuell kaliber och klass.
Givetvis är jag fortfarande intresserad av magasinen och köper gärna dem, men förstår om du inte vill hålla dem längre än månaden ut.