Luftpistol för vän sökes - FW, Steyr, Walther, Morini etc

En skyttekamrat är ute efter en kvalitetsluftpistol av erkänt premiummärke till ett riktigt bra pris! Så gärna en Feinwerkbau, Steyr, Walther, Morini.

Endast PCP-varianterna är intressanta. Alltså nyare luftpistoler. Gärna med vänsterkolv, men absolut inget måste. Vi finns i Göteborg. Men det spelar ju ingen roll var luftpistolen finns.

Jag postar en bild för uppmärksamhet. OBS. Vi SÖKER alltså en luftpistol! Så, det här är ingen säljesannons.

Tack på förhand!

Hej var ni fortfarande intresserade av luftpistol mvh robban

Hej!

Nja. Oklar status just nu. Jag tror att min vän har ett litet skjutuppehåll, men han blir nog intresserad av att börja skjuta igen, framöver. Vad har du för luftpistol som du funderar på att sälja? Jag tror att han kan bli mer intresserad av att återvända till skyttet, om rätt vapen till rätt pris skulle dyka upp.

Jag har denna

en Steyr Sport EVO 10 luftpistol. Denna pistol kommer med tillbehör och förvaringsväska. Perfekt för precisionsskytte.
Säljer luftpistolen pga av tappat intresset
Den skjuter gudomligt
Luftpistolen är helt ny köpt i januari 2025
Finns 2 st luft tuber som är godkänd i 10 år framåt
Kolv medium och höger
Finns verktyg med tillbehör hela luftpistolen
Har skjutit ca 400 skott
Luftpistolen är 4 månader gammal
Kostade mig 27000:-
Vill ha 20000:-

Hej igen.

Jo, den ser riktigt fin och trevlig ut. Jag tror dock att min vän är ute efter en billigare variant än din nästan nya. Gissar att han vill betala runt 10.000-12.000:- för sitt kommande vapen. Jag förstår absolut att du vill ha 20.000:- för ditt vapen.

Tack ändå. Och allt gott önskas!