Nu finns det 12 färdiga utprintade boxar.
Och även transportsäkringar!
Laddbrättesboxar .38sp 108 plugg för JetLoader/Safariland etc
Passar L frame/stomme. (De funkar till mina K frame men någon annan upplevde dem trånga?)
Notera att färgerna varierar!
Laddbrättesbox 108 plugg 399:-/st
eller
4st för 1200:-
7st för 2000:-
Skickar med 1 transportsäkring till varje läddbrättesbox!
Frakt tillkommer om de skall skickas
Allt har trillat ur den jäkla svarta laddbrättet/plattan när man kommer fram till tävlingen, därför designade jag en låda med lock istället och passade på att använda ytan bättre och göra den mer kompakt!
Betydligt smidigare “footprint” än vanliga laddbrätten. (Vanliga svarta plattan är14x6 - jämfört mot lådan 18x6 = smidigare)
Passar de flesta normala kultyper/vikter (WadCutters passar dock ej, kräver ett annat boxformat så säg till isåfall)
Smidig översikt tändhattslägen
Smidig översikt full överbox/tändhattar. Transportspärr = Gula grunkan till höger.
3 brättesboxar (modell 108 plugg) passar in MED transportsäkring i standard Ammolåda militär (M2A1?)
Sen en annan grej som hör till Jetloaders som jag upplever händig,
Ett gummiband håller allt på plats.
1 Jetloadertub 250:-
2 Jetloadertub 450:-
3 Jetloadertub 600:-
Frakt tillkommer om de skall skickas 249:-/20kg. (PostNord XL-Kartong, Spårbart med Trackingnummer, och Försäkrat! Ryms ca 8 ammolådor/i en XL PostNord-kartong. PostNord tillåter 20kg emballage inräknat)
Alternativt: Finns för upphämtning i Piteå.
MAILA MIG! helturflippad@gmail.com
Frakt tillkommer 249:-/20kg. (Trackingnummer, Spårningsbart/Försäkrat. Det går in ca 8 ammolådor/kartong. PostNord tillåter 20kg emballage inräknat)
Mail: helturflippad@gmail.com
Mvh /Tobbe a.k.a “Silverbullit”