Laddbrättes boxar Förlängt EXTRAPRIS!

Tjena skyttekollegor,
Inte svarat på mail/PM, däckad i Covid, snälla skriv igen!
NU finns dock en hel kartong färdiga laddbrättesboxar för dem som efterfrågat dem! :grin:

Köp 5st 108 Laddbrättesboxar för 2149:- plus frakt 249:-
(Naturligtvis går det köpa annat antal, maila mig och berätta bara vad ni vill)

Passar Jetloaders/Speedloaders L-frame & K-frame med normala kultyper.

Notera: Boxarna finns i olika färger så dessa kan variera = lättare skilja separata laddningar för olika avstånd/piplängder.
(Ni kan alltid fråga om ni har specifika önskemål på färgerna.)
Utprintade i märkesfilament PetG vilket är bästa filamentet för ändåmålet, UV/vatten/kemikaliebeständigt stadigast med lämplig flex.

Det finns lite andra storlekar på boxarna, designat en drös varianter i CAD så de finns tex i 54, 66 och 84 plugg också. (Även fler)
Tanken var att hitta optimala boxar för alla revolvergrenar i PPC mfl, och de flesta skyttar har varierande önskemål om antal provskott och även format så… söker ni nån speciell variant ovanför så fråga helt enkelt. Vi kan köra den temporära 25% rabatten på dessa oxå. :+1: :partying_face: :+1:

MAILA MIG!

Finns/upphämtas i Piteå.
Frakt tillkommer 249:-/20kg. (Trackingnummer, Spårningsbart/Försäkrat. Det går in ca 6-8 ammolådor/kartong. PostNord tillåter 20kg emballage inräknat)
Mail: helturflippad@gmail.com

Mvh /Tobbe a.k.a “Silverbullit”

3 gillningar

Bästa grejerna!! :ok_hand:

1 gillning

Ursäkta grabbar, legat däckad i Covid en hel månad, så jag uppdaterar annonsen och bättrar priset nån spänn.
Maila mig om ni är i behov av laddbrättesboxarna :+1: :partying_face: :+1:

1 gillning