Köpes: Walther PPK/s .22lr till rätt pris

Hej
Jag vill köpa en Walther PPK/s .22lr , innehar redan inköpstillstånd.
Finns i Stockholm och närområden.

Jag har en men det beror på vad rätt pris är. Jag har lagt ut den för 5000 kr på Pistolskytteförbundets hemsida och i det priset ingår:
Pistol + 2 magasin, ett verktyg till pipan och ett stift till kornbyten, 2 st utbyteskorn, ett litet hölster, originalplastlådan, ett tygfodral (fyrkantigt) samt ljuddämpare med adapter. Den är i nyskick. Jag har skjutit CCI minimag och CCI Blazer som det finns lite kvar av som kan följa med i köpet. Jag finns i Norrtälje och du kan provskjuta om du vill.

Hej, Jag är intresserad, jag har inköpstillståndet som är giltig till sista december. Hur vill du att vi gör?

Ska kolla på förbundets hemsida, hittar inte senaste tidningen där det står lösenord till köp och sälj sida.

Jag tror lösenordet är Magnumpatron. Det smidigaste är väl att du kommer hit och provar vapnet. Det gillar lite hårdare ammunition som blazern eller minimag och det jag har kvar räcker nog, kan bjuda på den. Men om du vill skjuta lite längre så kan vi fixa det med. Allt går att fixa. Om du inte har bil går det bussar från Tekniska Högskolan/Östra station till Campus här i Norrtälje och där kan jag plocka upp dig. Vi lär väl skynda oss på tänker jag så att du hinner få in licensansökan. Jag kan nästan jämt och skjutbanan har belysning. Det enda som kan stoppa oss är kyla. När vallen fryser får vi inte skjuta men just nu är den inte frusen. Du kan ringa/smsa eller maila mig, gärna din e-postadress så kan jag skicka över alla bilder jag har. Min adress och tel. nr är:
0739877518
plockepinbosis@gmail.com