Köpes GSP/SSP 22lr

Hej,
Har precis blivit klar med min kurs och 6 månader av väntan är över.
Då jag sköt med en GSP under kursen så letar jag efter något liknande nu.

Max 10000 kr

Annars kom med förslag på vapen och pris :slight_smile:

Tack på förhand

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Jag har just lagt in en GSP

Kul! Välkommen till pistolskyttet!

Det ligger en äldre GSP hos Sportec:
https://www.sportec.se/produkter/begagnade-vapen/begagnade-pistoler/begagnad-pistol-walther-gsp-22-lr-l-nillkolv

Det finns även en Hämmerli 208S där. En jäkligt fin pistol det också. Men lite över din budget. Sen är det en fördel om du har prövat en pistol, som ex GSP:en.

Lycka till i jakten!

Mvh
Christian

Hejsan,
Tackar tackar :slight_smile: Jag såg det. Letar som en galning, men det är lite tunt med utbud.

Hej Daniel!
Jag har en GSP Expert till salu, se min annons , namn Bergben på skytteforum, hade tänkt mig ett högre pris men kan tänka mig 10 000:-
Hör av dig vid intresse, Vapnet är mkt lite använt se bifogade bilder.


Jag finns i Gävle men reser då och då mot Sthlm och Västerås.

1 gillning

Hej,
Den är helt klart intressant. Just nu väntar jag på inköpstillstånd från polisen.

Hej Daniel. Kul att du är intresserad.
När kommer du ha ditt tillstånd. Jag kommer sälja min pistol inom 2 månader.
Vi hörs.
Mikael

Skickat PM

Hej,
Just nu väntar jag på inköpstillståndet. Min tanke är att köpa BergBens GSP. Hör av mig om det skulle bli någon ändring.