Köpes. Grepp till CZ Shadow 2

Köpes.
Grepp till CZ Shadow 2

Jag gillar vare sig känslan eller utseendet på CZ Shadow 2s standard, blå aluminiumgrepp. Söker köpa ersättningsgrepp med bättre känsla och utseende.

mvh

Hogue gummiigrepp är bra. Men den är väl inte de snyggaste. Lokgrepp till cz är snygga.

Hallå Henrik.
Kan starkt rekommendera original gummigrepp i sp01, lite kämpiga att få dit men sitter bra.
Bra pris och bra grepp, annars LOK Boogies gärna palmswell.
Lycka till //M

Tack för tipsen!

Det verkar iaf som folk har köpt från USA och inte haft problem med tull, frakt och transport då. Svårt att hitta en bra leverantör inom EU.

Ja, det är konfunderande med vilka grepp som funkar, då vissa från tidigare verkar fungera, men inte alla. Tråkigt om man köper, men de inte passar.

Även dags att bestämma om man skall ha magwell, eller inte, innan man bestämmer sig för grepp tydligen.

Igen, tack för återkoppling!

Armanov har väldigt trevliga alu-kolvsidor till CZ.

De med medium storlek har samma bredd och kontur som original gummigrepp till Shadow 1.
Sen finns det en tunnare och en bredare variant.
De ger väldigt bra grepp, men känns ändå trevliga att hålla i.
De kostar några kronor, men då det är inom EU så slipper man ju tull o moms, och frakten är rätt billig vill jag minnas.

2 gillningar

Och skippa maggbrunn om du någon gång tror att du kommer att skjuta IPSC med den.
För då måste du slåss med major-pickor i standard-divisionen.
Det är i Production-divisionen denna picka glänser, och där får man inte ha maggbrunn.
Och ska du bara skjuta nationellt så har du inget nytta av det ändå.

1 gillning

jag kör med CZ standard gummigrepp och de passar perfekt och är enkla att få på plats. https://www.sportec.se/produkter/kolvar/kolvsidor-cz75-85-sp-01-shadow-2-gummi-par-svarta

Rangemaster har en del grepp inne till cz :+1:

Hittat något än? Jag har hållit på och labbar med lite olika så har både de gummigreppen som nämns ovan samt ett par LOK palm swell full checkered över, svarta. Samtliga är knappt använda. Om du är intresserad. Kan skicka.

Nu har jag inte köpt grepp till en shadow men som tidigare rekommenderade i tråden så köpte jag armanov grepp. Satan så sköna och risken att tappa greppet är ju bara glömma.

Nu är det ju black Friday så de är snäppet billigare. Kan om inte varmt rekommenderas.

Köpte till en 1911

Freed, om du har kvar LOK palm swell är jag intresserad.

jag tror jag har ett par gummi sp01 som ligger ge mig ett pris så kan vi nog komma överens!

Är i första hand Lok grepp jag är ute efter.

Har 2 par LOK grepp liggandes, dock vanliga tunna. Ett par blå och ett par svarta om det kan vara av intresse? 500:- stycket

Jag ska testa ett par Palm swell först, om dom inte känns ok återkommer jag till dig.