Kolv och pipvikt till Manurhin revolver

Kolvar till Manurhin revolver.

Har suttit på en MR32, men passar på många andra Manurhinrevolvrar också.

Original – Traush:
Gummikolv, svart. Väldigt lite använd. Lätt modifierad genom att ett hål har tagits upp i framkanten för att lätt komma åt justerskruv för anslag och rebounder.

Nypris hos HuntersHouse (Danmark): 750 Dkk (=ca 1050 Sek).

Mitt pris: 500 kr SÅLD!

Nill – träkolvar:
Väldigt lite använda, båda lätt modifierade genom att hål är upptagna i framkant för att lätt komma åt justerskruvarna för anslag och rebounder.

1: Punserad med fingerrillor, closed back.

2: Punserad med fingerrillor, utsvängd i nedre greppet (”halvanatomisk”), open back. SÅLD!

Pris hos Sportec för Nill-kolvar; ca 1900 kr/st

Mitt pris: 900 kr/st eller rimligt bud

Bilderna tagna med blixt får Nill-kolvarna att framstå som lite mörkare i färgen än vad de är i verkligheten.

Pipvikt Manurhin MR32.
Manurhin original, 70 gram – ”Match”.
I mycket gott skick (tror inte den har använts alls av förra ägaren, hos mig har den bara legat i skåpet) – ser bättre ut i verklighteten än vad bilderna visar (alla små ytliga märken förstärks med blixten i den väldigt blanka blåneringen!).

Nypris hos HuntersHouse i Danmark: 3375 Dkk (= ca 4700 Sek)

Mitt pris: 2000 kr eller rimligt bud. SÅLD!

Kan ev. tänka mig att byta mot Dillon XL650-kaliberkonverteringssats för .357mag/.38spcl. och laddverktyg i samma kaliber (Gärna Redding eller Dillon, dock EJ Lee!) – bytespris utifrån skick och fabrikat.

Finns i Emmaboda.

Kan tas med till tävlingar i närområdet.

Kan skickas enligt överenskommelse.

Tips**:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet [skänk gärna en slant till driftkostnader]
(https://40.113.75.77/t/sponsring-av-skytteforum-com/630/10)

Tjena

Jag köper Trausch kolven om du kan skicka den.

Mvh David

David - Pm skickat!

Mvh
Johan B

Traush-kolven och Nill-kolv #2 är sålda!

Mvh
Johan B

Rimliga bud övervägs på kvarvarande kolv och pipvikt! :slight_smile:

Mvh
Johan B

Jag bjuder 1500 för pipvikten.

krille66@hotmail.com

Hej Christer!

Ok, det kan jag släppa den för!

Var bor du?

Mvh
Johan B

…vi kan ta vidare konversation via PM - jag skickar ett PM till dig!

Mvh
Johan B

Pipvikten är såld!

Mvh
Johan B