Hamnarfjäder Smith and wesson 686 original

Hej. Jag letar efter en original hamnarfjäder till min revolver. Jag har letat överallt känns det som. Men ingen verkar ha i lager i Sverige, och just nu skickar inte någon jag känner till direkt till Sverige.
Har ni någon liggandes. Ny eller begagnade spelar ingen roll. Så länge den inte är moddad.

Hjälp vore trevligt. :blush:

Har du kollat med www.fondprodukter.se?

Kollar nu. Men får man köpa ifrån dem som privatperson? :thinking:

Egentligen inte. Men när jag letade efter en liten fjäder till en revolver så lät dom inte helt omöjliga. Annars får du ju fråga vilka återförsäljare som dom levererar till och gå via en sådan.

Jag tror dom har mer reservdelar än det som står på hemsidan. Så skicka ett mail eller ring är mitt tips.

Jag har komplett paket med avtryckarmekanism, men jag vet inte om det passar i din. Dom har suttit i en M29, N-stome. Du har väl L-stome på din?

Hej, min är en L stomme. Så det passar inte. Men tack ändå för viljan att hjälpa mig. :blush:

Jag skickar PM till dig om avtryckardelarna. Jag har ju en N-stomme som du vet…

Har en orginalfjäger till en 17-3 hemma, skall enligt F&K Sport passa din revolver.
Annars har nog FK sport den hemma också.
http://fksport.se/sv/reservdelar-vapen/sw/power-rib-spring-sw-revolver

HakanB du har PM.

Hej

Jag kan ha fjädern liggandes, har en del som blev över sen jag trimmande trycket på en 686 l-stomme.

//Fredrik