H&K spf9 / VP9 paket säljes 9mm


Hej!
Säljer detta paket.
Den funkar som den ska, är i använt men mycket bra skick. Mycket bra production pistol som enligt mig är i toppskiktet. För mer info så sök upp den hos ÅF men den är mycket bekväm att hålla i handen och avtryckaren är också bra. Den är helt standard.
Det som ingår i paketet är det som syns på bilden.
-Pistol, och det som ingår vid nyköp.
-4 magasin
-Hölster 1. T.rex arms ragnarok, används tillsammans med safariland fästa, kan levereras med fork fästet monterat. Kanske kan tänka mig sälja den andra delen också som är byxmontage och hona, måste kolla upp pris men det blir nära nypris i så fall.
-Hölster 2. Haley strategic weistband, går även att byta håll på hällorna och ha det utanför bältet (som vanligt). På bilden är den riggad för dolt bärande, innanför bältet/byxorna.

Prisidé 6500kr för hela paketet.
Finns i Östergötland
Kommer ta ut en handpenning på 1000kr innan jag skickar in licensen som inte fås tillbaka om ansökan blir nekad.

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

2 gillningar

finns kvar

Finns kvar

Vart har du köpt din T.Rex hölster?

Från Corax för nåt år sedan

Finns kvar

Finns kvar

Finns kvar

Är den optics ready?

Nej, vanliga

Paketet finns kvar, hard case som man fick med när man köpte den finns också såklart som står i annonsen, det som fanns med vid nyköp

Finns det något sätt att montera optik? Typ som Glock med att knacka ur bakre siktet? Är intresserad isf. Maila Jakob.spotifay@gmail.com
Har inte varit medlem länge nog för att skicka dm