Glock 43X MOS + Shield RMSc + massa godis
Säljer en Glock 43X MOS + Shield RMSc i mycket fint skick.
Pistolen är extremt sparsamt skjuten med… lite drygt 200 plugg.
Direkt när jag fick till mig pistolen (ny) så byttes original magrelease (549kr/st hos Brownells) till en från Shield Arms i metall.
Jag har endast använt de två Shield Arms magasinen (15rds Gen2) & de fungerar perfekt (850kr st…Men, ingen verkar ha dem i lager längre).
Följer även med en Streamlight TLR-7 sub (ca 2000kr) vapenlampa passandes just Glock av denna formfaktor.
Köpte även till två st Talon grips som jag aldrig monterat (359kr/st hos Brownells)…så, två nya sådana följer med.
Även bytt till Apex trigger kit without bar (2049kr via Brownells) då jag tycker illa om original triggern som pistolen levererades med.
Följer även med ett Chestholster från Hoskings Holsters som är gjort just för denna modell ihop med vapenlampan (nypris intullad/skattad från USA ca 1700kr)
Allt säljs ihop & mitt pris är 13000kr
Hämtas på plats först efter att jag fått kopia från Polisen att Köparen fått licens & då Swishas återstoden av beloppet.
OBS! Kan skickas…Men, detta sker endast via Postnords VÄRDE vilket kostar över 1000kr för delad försändelse/två paket.
Handpeng på 4000kr Swishas till mig & fås EJ tillbaks om Köparen inte får licens beviljad, eller ångrar sig eller under resans gång blir smittad av Hoplofobviruset… resterande belopp swishas på plats vid hämtning.
Pistolen finns utanför Göteborg.
visar på skillnad i formfaktor jämfört med en G19
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader
Tips på innehåll:
- Pris/Anbud:
- Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
- Produktbeskrivning
- Skick/antal skott skjutna
Bild
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.