Glock 34 Open

Hej
Säljer nu min glock 34 i Openutförande.
Har haft den i ca 1,5 år.
Får den inte att göra som jag vill.
Ibland har den funkat väl, men tyvärr så har den för det mesta fungerat mindre bra.

Har läst spaltmeter på forum och löst olika problem med hjälp av det.
Men nu vill jag inte hålla på att krångla med det något mer.
Pistolen är en gen 3:a med en matchpipa köpt på fk sport.
Cmore sikte, bas/fäste SJC importerat från USA, med tumhylla köpt från ipscstore (tror jag), magbrunn från SJC från USA, sist men inte minst, en kompensator från en grym snubbe.
Bara dessa delarna kostar en rejäl slant. Nu får ni tyvärr en pistol som mellan varven inte sköter sig optimalt, men jag är övertygad om att det ska gå att få den fungera bättre, eftersom till och jag har lyckats med att komma närmare det.

Prisidé 10 000kr
Då följer det även med en massa fjädrar, delar och är man riktigt snäll följer det även med en ny strikerpin i titan som anländer från USA när som helst.

Tillägg.
Efter mycket slit och grejande fungerar den nu väldigt bra.
Testade att skjuta med 200 lånade federal tändhattar och då uteblev samtliga klick.
Har kört med Magtech och det är bara att konstatera att det är de som stått för klicken och inte pangen.
Uppsättningen av fjädrar går säkert att optimera ytterligare.
Rekylfjäder 10-12 pound, slagstiftfjäder upp till 5 pound (glocken har ju två fjädrar som tyvärr motverkar varandra när man ska komma ner i låg avtryckarvikt och lättad rekylfjäder.
Sen är det ett fast grepp som gäller, smekande grepp får den att fungera dåligt, så sluta smek :crazy_face:




Glömde skriva att det även ingår fyra stycken 24 skotts magasin.

Hej
Gängad pipa! Vilken gänga?

Det är 1/2-28

Såld kan tas bort