Hej,
Säljer min Glock 20 Gen 1, en välanvänd pistol med de vanliga modifikationerna från den tidens IPSC-skytte, såsom förlängd magasinspärr och viss trimning på stommen och varbygeln. Även trycket är polerat.
Jag har bytt ut Glocks originalställbara sikte mot Battle Hook och ett target-sikte, vilket enligt mig ger en riktigt bra siktbild.
Fem magasin medföljer, varav fyra är i det närmaste oanvända. Det magasin som är original släpper inte från magasinbrunnen utan måste dras ut för hand, precis som det var från fabrik.
Jag har även en hel del hylsor, både nya och begagnade, några kulor, laddverktyg samt ett snygt snabbskyttehölster i läder , Dessa tillbehör säljes separat eller efter att pistolen är såld.
Jag satte en post-it-lapp över serienumret för att dölja det.
Jag tänkte mig att 4 000 kr är ett skäligt pris för pistolen med magasin. Med tanke på vad siktet och magasinen kostar, är det ett billigt pris för en välfungerande pistol. Tycker du att det är för dyrt, får du skicka ett PM.
Tävlingsredskapet finns i Bollnäs och skickas helst inte.
Håll tråden ren, tack.
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.