Glock 17 gen3

Vapnet kräver licens!
Vapnet finns i Stockholmsområdet.

4 st Magasin för 17 skott
Minuslänk sitter monterad (sedan jag köpte den) men original finns med.
Truglosikte (röd prick) men original finns med
Gått ca 3000 skott i min ägo.
Ägare före mig sade drygt 2000 i hans ägo så totalt ca 5000 skott.

Har dryga två år kvar på licensen så jag har egentligen inte bråttom men då jag tänkte avveckla mig från skyttet (det här är den sista pistolen jag har kvar nu) så ser jag ingen anledning att dra ut på det hela.

Därav ger inköpstillstånd förtur.
Då jag inte vet riktigt hur det fungerar med att skicka vapen så avhåller jag mig även från det.
Vi ses lämpligen t.ex i samband med klubbens skytteträning.

Prisidé runt 3000 kr eller högstbjudande.

Har även en IPSC-rigg med speedhölster, hållare för 3 mag samt en “magnethållare” för ett.
Om intresse finnes är även detta till salu för 1000 kr.

Beroende på hur länge annonsen ligger kvar har jag idag runt 500 st Magtech 9C att sälja med men de minskar vartefter. Har även någon ask med Magtech 9F.


Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.




försöker ladda upp bilder :slight_smile:


ammo kvar är just nu 13 lådor 50st 9C samt 1 låda 50st 9B.
edit: skrev man multiplikationstecken blev tydligen texten fel

Du har pm!

Hej!

Finns den kvar? Har noterat att föregående kommentar har skrivit “pm”.

Jag är intresserad.

Du har PM!

Hej.
Finns den kvar fortfarande?

Tjena. Blev mörkrädd över vissa svar (via DM) här så jag slutade läsa svar och bara gav upp och behöll vapnet. Säljer nu istället via handlare och vapnet finns på https://auctionet.com/sv/3373014-glock-17-kaliber-9x19-tillv-nr-hpx877 om någon skulle fortfarande vara intresserad. Allt gott.

Blev lite nyfiken.
Jobbiga DM pga av pruting?
Eller meddelande av folk som inte ska ha vapen?

Tja. Det var övervägande folk som inte borde ha vapen. Ser så här i efterhand att det var en del schyst folk som svarade också men de försvann i mängden av “övrigt”. Eventuellt ett Glockproblem? Drar till sig “bruschor”.

2 gillningar

Kan bekräfta att Glock drar till sig pack…