För den kräsne. Sig Sauer-X6

SÅLD!!!

Hej!

Då tiden inte räcker till säljer jag min Sig p226s X-6á från -09

med en del tillbehör såsom rigg med 2 olika hölster varav ett speedghost, 3 extra magasin, rangebag, utbytbara kolvsidor och lite annat småplock.

Vapnet är mer eller mindre i nyskick, trimmad av Merkel tuning i Tyskland.

• Pris 18000:-
  • Finns i Göteborg
  • Mkt gott skick
  • Antal skott skjutna, uppskattningsvis 3500 isch

Fler bilder på begäran.

Vapnet kräver licens!
Skicka PM vid intresse eller helst via mail: oddan70@gmail.com, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Gick inte att mail dig! Så har du lust att skicka bilder till min mail mickebuffalo@hotmail.com
Tillhör Säterspistolskytteförening.

Undrar vad som är gjort av Merkel tuning och sedan gärna några bilder till Anselm. Det heter jag på forumet. Vi kan höras vidare därifrån. Har licenser och själv haft en x 6 i aluminium förut. Vänliga hälsningar Anselm

Hej!

Trycket är trimmat och allmän puts mig veterligen. Info från förra ägarn. Den köptes ny av en kille i Landvetter och skeppades direkt till Merkel för trimning och kom därefter till honom. (Finns papper från Merkel) Trycket är rätt fint som ny men ännu finare efter lite justering.
Att jag säljer pangen beror inte på att jag är i behov av pengar eller ngt annat. Det är helt enkelt pga tiden inte räcker till när man har flera andra intressen samt familj som går före.

Bilder ville du ha ja…

Mvh//Odd B

Köper den gärna av dig. Skulle dock behöva provskjuta. Tänkte skjuta SM i precision igen så jag vill att den håller innertian med rätt laddning. Blir dyrt och krångligt om jag måste byta pipa. Bor i Eksjö och skjuter för Eksjö skyttegille samt EDS (Ipsc) Jag har pistolskyttekort Nr 18911. Kul att veta var du bor och skjuter i för klubb samt P kort nr.
Vänligen Mats Gränne
matsgranne002@gmail.com

Hej igen!
Kul att du är intresserad. Provskjutning går att ordna om du har vägarna förbi Göteborg.
Skjuter själv för MSF men är även med i GPIF.
Sköt dynamiskt förr med en HK p30l men det blev för dyrt i längden. Numera är det bara precision och fält. Tänkte skjuta ppc med denna men det har aldrig blivit av. Pistolskyttekortnr vete f-n då det ligger hemma. Kan kolla sen.

Slå en signal på 0723-226683 så löser vi detta.
Mvh//Odd

Just det, glömde ju. Bor i Göteborg :slightly_smiling_face: