Feinwerkbau AW93 Light. FWB

Säljer min FWB AW93 Light. Skjuter hål o hål om du håller still. :wink:
Finns i Höör, mitt i Skåne.
Kommer med 2mag o eftermarknadslåda.
Pris 16000:-




Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

  • Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej, Finns den kvar och vad är det för tillverkningsnummer?
/Daniel

syns ju om du kollar…
borde vara tillverkad runt 2000-2003.
Det man ser är att den har den “moderna” manteln som är blånerad och inte kromad.
En nyare AW har också en annan spärr för rekyldämparen. Verkar även som han bytt ut mantelspärren till den som går längst efter kolven istället för ovanför (jag har själv funderat på att byta ut, då den som är ovanpå är svår att nå med skyttehanden).

en modernare AW har blånerad/svart siktesramp istället för denna kromade som denna, men det är egentligen irrelevant då man har en plastskärm bakom siktet för att ta bort ev. blänk.

AW93 har väl i grunde bara 2-3 större uppdateringar sen den kom ut, dom största grejerna är väl den blånerade manteln då den ursprungliga förkromade kunde spricka då den fick “hydrogen embrittlement”, FWB verkar dock bytt ut dessa på garanti om det hände mot en svart blånerad.

Annars är allt i pistolerna densamma, vissa delar kan ju variera då ägarna anpassat med olika avtryckarskor tex.