Färgglad maggbotten till glock

Söker en färgglad bottenplatta till ett Glock 9mm magasin. Ingen +botten, gärna orange men alla andra färger än svart är intressant.

Man blir ju nyfiken på varför färg?

Har slöjdat ett så kort magg som möjligt till min ruger pc carbine, sticker ut bottenplattan +2mm. Tänker att det kan vara en god idé å ha det lite färgglatt så man visuellt enkelt kan se att magget sitter. Vet inte om jag måste beställa från Ebay eller FK, hade helst haft ett oranget så det lutar åt Ebay.
Har nån nått tips på bra å färgglada magasinbottnar å var man köper dem så tas detta emot tacksamt.

Hej! Jag kanske kan skriva ut ett åt dig? Skicka gärna bilder på hur den ska se ut så kanske jag kan fixa :slight_smile: skicka pm!

Toppen snällt, tusen tack!
Tyvärr har jag redan hunnit beställa, tror även att det är en rätt knepig del att skriva ut då den ligger under konstant tryck från fjädern samt är i väldigt tunt “gods”, det jag läst mig till gör gällande att det ställer stora krav på den plats man använder.

1 gillning

https://www.ar15.com/forums/general/3D-printable-Glock-Magazine-files-released/5-2235429/

Här finns lite att läsa på området med att skriva ut Glock magg, rätt grymt!

1 gillning

Okej aa men ha mig i åtanke om du kommer på något framöver :grinning::sunglasses: är faktiskt otroligt hållbara prylar som kommer ut ur min maskin, gör bra mycket roligt åt mig själv och andra :grinning: lämnar min hemsida för intresserade :grinning: www.rstattin.se

1 gillning

Det ska jag absolut göra tack, blev än mer intressant när jag såg att vi bor i samma kommun :+1:

1 gillning