Ett slutstycke till Hämmerli SP 20 RRS

Hej,

Jag behöver ett slutstycke till min Hämmerli, som under dagens rengöring av pistolen visade sig vara sprucket på det där svagaste stället :frowning:
Kan någon hjälpa till med detta ärende?

MVH, Dariusz

Det er åbenbart et normalt brud på de Hämmerli, min er også sprucket, og jeg har endnu ikke fundet et nyt, Hämmerli kan ikke hjælpe, og den ene handler der måske kunne skaffe et nyt ville det koste det samme som en ny Hämmerli, håber det lykkes for dig, og måske jeg selv er heldig. god dag til alle i Sverige

Det går att svetsa. En anständig vapensmed kan göra det utan problem.

Jeg fik mit svejst hos en som er expert som underviser i svejseteknik, han sagde inden at med de slag på stykket, holdt det sikkert ikke, desværre efter 200 skud begyndte det at revne igen, han røntgenfotograferede det og kom frem til at den havde en svaghed efter at den var blevet opvarmet, han har svejst ca. 6 stykker og kun en holder efter 1000 skud, men uanset hvad er det et forsøg værd, hvis revnen kun er lille, for en ny slutstycke er umuligt at finde til en fornuftig penge, så held og lykke, måske du er heldig og finder et, hvis du finder 2 så er jeg køber til den ene. ;-D

Måske du er bedre end mig til at finde det, men prøv at søge på Hämmerli erzatsteile, så kommer Bilharts op, hun kan måske finde ud af noget når vi er flere som spørger hende, det er da et forsøg værd.

Det går att svetsa mitt slutstycke fick jag lämna bort på svetsning första fick den ligga i en ungn i 300 grader sen svetsa dom den sen fick den ligga i en ungn i 300 grder i 24 timmar och efter det har ja skjutit 2000 skott och håller fortfarande så lämna bort till nån som vet vad de gör så håller det

Jag köpte ett nytt slutstycke från Sportec till min SP20 utan RRS sommaren 2023 tror jag. Nu hittar jag bara till .32 på hemsidan, men de kanske kan tänkas ha i lager fortfarande? Värt att fråga åtminstone, om du inte redan gjort det? En kompis svetsade mitt spruckna slutstycke, men det höll bara ett par hundra skott tyvärr.