Email notifiering om svar, men hittar inte svaret

Jag la in en köpes annons under marknadsplatsen, och fick ett email om notifiering på svar. Men när jag går till annonsen jag la in så ser jag inget svar, och hittar inget i min profil etc heller.

Och bara att jag fick ett svar innebär ju att jag kommer vilja använda forumet i framtiden med, men vill ju inte lämna det svaret obesvarat så det kan uppfattas att jag inte är seriös.

Så frågan är helt enkelt hur svarar jag? Reply på mailet har jag provat men som förväntat fungerade inte det.

Gå in på din profil “L” och tryck på “gubben (inställningar)” välj “aktivitet”; det kanske fungerar.

1 gillning

Tack, gick in där och kollade under “ämnen” och då ser jag ditt svar här men min köpestråd visar 0 svar :thinking:

Det står inte i mailet vem som skrivit då? Kan ju kanske vara att personen skrev, men ångrade sig och tog bort sitt inlägg?

Jo det gör det, men provade att söka på namnet men fick inte upp nånting och inga ämnen startade av det namnet enligt sök. Men kanske som du säger då, och inget att ligga sömnlös över

Nu när du svarade så står det ditt namn inte användar namnet. Dock så står ju ditt profilnamn i mailet med det svaret du skickade. Så det borde vara likadant i det mailet du fick?

1 gillning


Så såg det ut med ditt svar här och samma med det svaret i min andra tråd som jag inte kan se, och då inte svara på. Men som du sa kanske jag övertänker här och det är så enkelt som att de ångra sig och tog bort meddelandet

1 gillning

Ah men det står mitt namn inte alias längst upp i mailet?
Antagligen så är det så att den har tagit bort det, om inte så får den väl skriva igen :grinning:

Precis det står ditt namn där ja :slight_smile:

Yes det är taget. Bara att vänta och se om personen hör av sig igen

1 gillning