*ej aktuell* A-vapen till fält önskas

Önskar köpa en 9 mm. pistol främst till fält , men det skadar inte om den även duger till precision.

Gott och välvårdat skick
Bra trycke
Driftsäker
God precision

Kanske en fin 1911?

// Linus

Hur mycket kan du spendera?

Ja, det är ju en bra parameter att ta med. Runt 10k kanske, men det beror ju på objektet förstås. :slight_smile:

Hej
Har en tanfoglio stock 2 extreme som funkar både till fält och precision. Har ett rödpunktsikte på men bara att ta av.
Vill ha 10 för den, finns i Gbg.



Hej!

Har en fin cz sp01 shadow, med växelsats också. Har gjort ett riktigt fint tryckesjobb och ny cerakote på den. Om det skulle kunna vara något? :slight_smile:

Jag tror kanske inte att det är aktuellt, men vart finns den? Vad är det för växelsats, och vad har du tänkt dig för pris? Släng upp en bild vetja!

Den finns i Norrköpingstrakterna, växelsatsen är 22lr om man vill öva muskelminne och avtryck i mängd :slight_smile:
Pris är någonstans söder om 10k iallafall



Ja, den såg ju fin ut, men visst är det fast sikte på 9 mm?

Ja visst är den fin! Har lagt ner lite tid och kärlek på denna pangen. Just denna har ett LPA sikte monterat, så det är justerbart. Har även originalsiktet (som är fast) kvar om du hellre vill använda det. och vill du börja tävla i IPSC production eller 48skotts matcher i ppc, så medföljer även originaltrycke och hammare :slight_smile:

Kakan, jag har skickat meddelande med lite fler frågor. :slight_smile:

Söker fortfarande.

Hej , har en HK USP compact 9mm samt en Colt 1911 ordnance 9mm och cal 45 växelsats

Hallå!

Den förstnämnda är nog ingenting för mig men du får gärna berätta mer om colten!

Mvh Linus

1911 peter stahl ställbara sikten och går riktigt bra att skjuta med även om jag föredrar att skjuta med cal 45 så är den lika bra med budget 9mm .
Har även en rigg som funkar hyfsat till den