Diverse Smith&Wesson säljes

Har följande S&W till salu samtliga i toppskick!

  1. modell 29-5 classic 44magnum 21cm pipa gummigrepp toppskick ej mycket skjuten Pris BUD!
    3 Pistol M22A halvautomat kaliber 22 (5,6x15r) toppskick ej mycket använd Pris BUD!

Dessa finns i Stockholm du som skriver skall ha klart för att söka licens! Tack oseriösa bud undanbedes!

PM skickat

Hej,kan du skicka bilder på båda revolvrarna?
Robert Lindbäck
070/6269149

Hej fixar bild på 44mag 357såld mvh Ronnie

Är 357 såld redan?

Tyvärr såld!

Skicka gärna mer info om 44:an i PM. Bild, spec om nåt är ändrat, osv

Hej denna ligger förvarad hos polisen då sonen blivit av med licenser! Han köpte denna på walterborg auktion 2015 . beskrivningen från deras värderare var då. Amerikansk double action .fabrikat smith&wesson. modell 29-5, 29 classic , kal 44mag . vapen id 0605562 tillverkningsnr BKY4955
piplängd 21cm ställbart sikte, bred hane och avtryckare, kolvsidor av gummi. Mycket gott skick.

Tror inte denna gott många smällar vid inköp skicket bedömer jag som nyskick då! Sonen har skjutit 2askar med denna övrig tid har den legat i vapenskåpet. Har tyvärr problem att bifoga bilder då polisen inte är behjälpliga med detta knepig sits vet att man inte vill köpa grisen i säcken! men är du fortfarande intresserad är du välkommen att lägga bud på denna! Då kan du även få kontakt uppgifter på handläggare med tel. mvh Ronnie

Finns 44’an kvar?

hej den finns kvar!

Hej
Är 44:an såld?
Mvh Kaj

Hej den finns kvar


Det låter som att det kan vara en likadan revolver som jag har, är det samma så har du iaf en bild att använda som referens;)

Tack denna modell är det exakt

1 gillning

Jävligt trevlig pjäs! Är själv Magnum torsk nästa blir 454casul

Hade planer på att sälja den ett tag, men sambon älskar att skjuta magnum, så den fick bli kvar.

Hoppas du får användning av bilden :slight_smile:

Det där är inte en bild på en 29-5 Classic med 21 cm pipa (8 3/8 tum). En sådan har full underlug. Det där är en 10 5/8 tums silhuettmodell men ett korn ställbart i 4 lägen - alltså med 27 cm pipa. Så ingen köper “fel” revolver…

2 gillningar

Har jag fel om jag påstår att polisen är skyldig att vara behjälplig med att visa vapnet för att kunna ta bilder för försäljning och ev.
köpare skall få se den live?

Ja det tycker man men är helt ointresserade att vara behjälpliga med detta!!