Nu har jag slutligen bestämt mig för att sälja tumlaren på grund av att jag bor trångt och att maken blir sur om jag kör den hemma, inne för ofta. Håller mig till handtvätt och hink så länge.
Tumlaren är rätt sparsamt körd vi typ 5 tillfällen i ungefär max 10 timmar. Jag köpte den efter SM i Göteborg 2023. Den är full just nu med majskross och en gnutta Häxan som använts först typ tre gånger utan häxan på handtvättade hylsor och därefter ett par gånger med engångsskjutna hylsor som inte tvättats. Det finns också lite oanvänt majskross kvar. Locket har jag satt ljuddämpning på med biltemas dubbelhäftande tejp+gummi+alutejp ovanpå. Jag kan ta bort det, du kan ta bort det eller det kan sitta kvar. Lite tystare blev det men inte häpnadsväckande tyst. För övrigt funkar den utmärkt.
Den finns i Norrtälje C - kan skickas om tvunget eller så ska jag till ÖSM närmast, i Orsa (vi ska bo i Rättvik) och härnäst till SM. Rör mig till vardags mellan Västerhaningen och Norrtälje, ibland även Uppsala, Gävle via Östhammar.
Jag har ingen medieseparator.
3000 kr vill jag ha för den eller ett vettigt bud
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader