Delar till äldre GSP, laddutrustning .32

Hej!

Jag köpte en Walther GSP .32 för ett tag sedan som jag trodde det skulle vara enkelt att få tag på delar till, men det var inte riktigt så självklart som jag trodde. Jag söker en ny rekylfjäder av den stora sorten samt utdragare till .32 om någon kan tänkas ha det liggande. Rekylfjäder ska enligt mina googlingar vara samma som till 22lr modellen.

Har någon en växelsats till 22lr eller ett trycke till GSP expert i gott skick så vore det med intressant.

Jag är även spekulant på laddutrustning till 32 WC. Även gjutblock är av intresse, minst 4 cav.

Har du kollat med karl ohlsson i haninge?

Generalagent för walther

Jag va inne på deras hemsida och kikade, men där står det “från och med serienummer ****” på delarna jag söker, och jag har ett tidigare serienummer på min.

Det var jag som va trög sist jag kollade på deras hemsida. Nu när jag satte mig in i sprängskiss och vilka nummer man skulle söka på så fick jag tag på både utdragare, rekylfjädrar och magasinsfjädrar.

Tack för hjälpen! Resten är fortfarande aktuellt dock.

Jag har en äldre växelsats .22 med två magasin. Hör av dig på 070-42 35 486 om du är intresserad.

Jag slant på tangenterna. Rätt nr är 070-42 25 486.