CZ shadow 2 single action - SÅLD

Inköpt december 2021 för 14500kr. Säljes knappt använt för 12500kr.
Licens krävs. Visa gärna klubbtillhörighet. Skicka PM vid intresse.

Innehåller allt som bilden visar.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

TRist att mina intyg dröjer…

Är du intresserad av vapnet?

Är den såld…?
Jag är intresserad och kan hämta den på plats näst nästa vecka.
Hälsningar Finn

1 gillning

Hej!
Vapnet finns kvar och finns i Malmö. Jag kan lägga undan det mot handpenning. Om du vill så kontakta mig via mail: anna.alstrom@live.se så kan vi styra upp affären där :slightly_smiling_face:

Mvh
Anna

1 gillning

Hej!
Såg även att jag har nån ask ammunition kvar om det är intressant? :blush:

Hej. Jag blir lite nyfiken. Singel action? Är det inte double action på pistolen? Finns det med singel alltså?

Hej!
Yes, det är bara singel action på den.

Sportec har dem på sin sida, det går också att konvertera en DA till SA, det skiljer bara 400 kronor spänn upp på en SA i förhållande till en DA o det är förmodligen mindre pengar än vad det kostar att köpa delar o bygga om själv…