CZ Shadow 2 OR Cajunized

Shadow 2 OR Cajun Gunworks updated (sear, hammare, disconnector) + växelsats Kadett 2. Bättre tunad än Armory Sports Shadow 2 som kostar 25 995 SEK! 5 magasin varav 4 med M arms +2 aluminium botten + Ghost One hölster, Boss grepp ingår samt extra reservdelar (mainsprings och slidestops mm. Mkt bra skick, helt tight mellan mantel, stomme och pip- busching. Ca 5000 skott

Rödpunkt ingår inte. Skicka meddelande vid intresse.
Pris: 20.000kr inkl växelsatsen

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Jag har skickat ett PM!

Hej, S2an finns i Stockholm. Glömde skriva att det även sitter i en extended firing pin. Rekylfjäder 9lb och hammarfjäder 9lb är från Lars Hagemann. Trigger, trigger och sear spring är eemann tech. Sa trycket är strax över kilot och Da ligger på ca 2,5 kg. Ska man skjuta nationellt så byter man till 11 eller kanske 13 lb Hammar fjäder. Har allt från 9-16. Får fundera om jag släpper den utan Kadett 2an. Den är riktigt trevlig att skjuta 22 med, tom guldserier :blush:

Svarade igår ovan. Kan släppa utan kadett då jag har ev en köpare på den. 16,5k för bara S2an

Jag har skickat ett till PM.