CZ Scorpion EVO3 S1

Har en CZ Scorpion EVO3 S1 att sälja som inköptes på Arms & Ammo Center i Falkenberg 2025-03-06

Den har gått ca 400 skott, sen rengjord och stått i skåpet sen dess. Utöver bössan, siktet och lampan så har jag lagt ner ca 7824:- för alla tillbehör och uppgraderingar osv. Originalgrepp och magasinknapp är kvar samt den hårda väskan bössan kommer i givetvis.

Jag köpte bössan för 18500kr

Här kommer olika prisförslag i olika konfigurationer

Bössa plus alla tillbehören men utan sikte och lampa - 22000:-

Bössa plus sikte men utan lampa - 22000:- + 3500:- = 25500:-

Bössa plus vapenlampa utan sikte - 22000:- + 1500:- = 23500:-

Bössa plus sikte och vapenlampa - 22000:- 3500:- + 1500:- = 26500:-

Bössan finns i Skåne, dock kan den skickas med postnord värdepaket som är 2 X 756kr och köparen står för hela frakten och full betalning skall vara utförd i förskott efter att gilitg licens och överlåtarkopia kan uppvisas. Inga byten är intressanta tyvärr, priset kan diskuteras vid seriöst intresse men sånt tas på telefon eller på plats. Jag har ingen panik med att sälja den och kommer verkligen inte rea bort den bara för du är snål eller inte har råd. :upside_down_face:

Bilder på mitt vapen skickas på mail istället vid seriöst intresse. Ni som kollar på denna vet vad som krävs för att få beviljad licens på en sådan så jag slipper förklara detta tack! :cowboy_hat_face:

Väl mött!

Pga att sidan krånglar och jag inte verkar kunna får med alla länkar jag ville ha med i en och samma annons så får jag ser om jag kan svara med alla länkar som ytterligare info till annonsen i kommentarerna istället. Sjukt klyddig sida! :face_with_symbols_over_mouth:

2st 20skotts magasin, knappt använda

2st sparsamt använda 20skotts magasin med fönster

6st oanvända 30skotts magasin

1st sådan här adapter för ljuddämpare så du får 1/2-28 UNEF gänga istället och mycket lättare kan köpa dämpare. Oanvänd!

1st sådan här reservbuffer till bolten

1st sådan här adapter för vilket AR15-grepp istället (OBS! Denna adapter har 2st väldigt små kantstötningar och är inget som påverkar funktionen.

1st sådan här monterad förbättrad magasin-release

1st sådant här grepp monterat

1st grön sling med 2st Ferro Concepts HK sling hooks monterade

1st sådant här fjäderkit installerat så det blir ca 2,5kg´s trycke istället för 4,5kg. Stor skillnad!

1st sådant här grepp monterat

Sikte - HOLOSUN SCRS GR-MRS Solar

Holosun 509 Picatinnyadapter

Vapenlampan - Olight Baldr Pro R

Finns fortfarande kvar.

Hej,

16’’ eller 7,7’’?

Hej! Detta är den korta modellen på 7,7 tum / 19,6 cm.

Mvh

skickar pm