CZ 75 SP 01 Shadow-Såld

Cz sp 01 med fyra mag och rigg storlek 38. Inte skjuten värst mycket, ca 3500 skott, inga 39B. Prisidé: 5000. Finns i närheten av Helsingborg. Kräver så klart licens, skicka uppgifter om klubb osv vid intresse.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

• Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

Hej finns sp01 kvar?
Jag letar efter en sp01 till min fru då hon precis börjat skjuta Ipsc med mig och lånar min sp01 just nu så jag får skjuta 45 i classic :sweat_smile:. Vi är intresserade av att köpa din sp01 men bor ganska långt bort. Är du villig att skicka sakerna?
Vi är medlem i Sundsvalls Pistolskytteklubb pistolskytte kort 53676 Ipsc kort 10538
Nås på 0735008300 mvh Jonathan Larsson.

Hej. Den är kvar. Den går nog att skicka med värde i två delar antar jag på din bekostnad. Den viktiga frågan är om din fru kan få licens inom några veckor för min löper ut den sista mars.Så du får skaffa förhandsbesked om hur lång tid det tar så jag inte sitter med olagligt vapeninnehav. Jag har annars tänkt att sälja den till handlare eller skrota som sista alt.
Mvh, Henrik

Hej.
Så länge vi har lämnat in för licensansökan till polisen så är det ett ärende om ägarbyte. Vi har styrelsemöte 1 gång i månaden sista söndagen för föreningsintyg. Sen beror det lite på polisen men det lär ta några veckor. Sökte för en månad sedan då tog det 6 veckor för licensen. Självklart så står vi för frakten.
Kan jag ringa dig så kan vi ordna med detaljerna kring licensen i eftermiddag efter jobbet. Jag slutar 16:00
Tel 0735008300
MVH Jonathan Larsson.

Verkar som det tar en vecka nu med licenserna pratade med en i klubben som sökte nyss.

Det är en David som är före dig som jag har pratat med. Han har lovat höra av sig senast imorgon. Blir det inget så är du på tur.

Jättebra om inte han köper den så köper vi den. Mvh Jonathan.