Colt 1911 series 70 & Smith and Wesson M 17

Familjelivet tar all tid så måste sälja av de sista puffrorna.

Colt 1911 i 9mm.
Kornet är laxat Ohlssons tuning som gjort, alltså inte orginal nitat, ni vet de där som flyger av efter ett par bulor.
Har orginaldelar och lite olika fjädrar liggade. Kan fota och ta fram om någon är intresserad.
Just nu sitter det wilson combat greppsäkring och avtryckare på om jag inte missminner mig.
Har 6 eller 8 mag till den också. Kan rota fram dom också för exakt siffra också om någon är intresserad.

Smith and Wesson m17
Otroligt trevlig revolver i .22lr, perfekt för mängdträning. Körde en .357 K-stomme själv förut så det var en match made in heaven att ha samma grepp och avtryckare på båda för att träna ordentligt.

Vill man testa får vi hitta en tid på min hemmabana dagtid i Uppsala när annat folk är där.
Haft att göra med skummisar förut så vi kör säkert eller inget alls!

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer._

Du har PM. Mvh

.22an har jag en köpare på.

1911an finns kvar och söker ny husse fortfarande

Kan du skicka lite fler bilder och vad du tänkt för pris på 1911:an?

Mvh Jocke

Hej! Tänkte 7500kr
Vapenskåpet hade slut på batteri men kan ladda upp lite bilder på reservdelar och fler på pangen senare i veckan.

Det blir kanon!








Div fjädrar,buffrar och original hammare, avtryckare och grepsäkring.
4 mag med bottenplatta skydd (för er som slänger magasin på marken) 1 mag utan.
1st magficka för 2st magasin och ett LPA sikte som är ljusterbart hittade jag i skrivbordslådan också.