Colt 1911 Series 70 SÅLD

Hej på er.
Med tungt hjärta så säljer jag denna skönhet. Importerad via Sportec 2016. Tog mycket lång tid (fick förlängt inköpstillstånd 4 ggr om jag minns rätt) men till slut kom den. Den är fantastisk… Otrolig finish. En äkta Colt med andra ord. Medföljer gör ett par trägrepp utöver original-grepp. Det finns inga dings eller skador. Den är är i MYCKET bra skick.

Colt 1911 Series 70 2016 modell.

Antal skott: 450 ca vilket gör att du får en inskjuten pang.
Har fixat trycket hos Ohlsson tuning och det är glasklart och krisp de lux.
Medföljer: Originallåda. 2 mag. Lås. Handlingar.

Nypris och importavgifter: 17900 kr

Mitt pris: 12 500 kr















PM för intresse och du behöver ange klubbtillhörighet och referenser.


Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

Är det fast sikte på den?
Mvh

De sitter i skåra så man kan knacka ut och sätta dit justerbar sikte om man vill.

Ok, vad bra!
Men något som är mindre bra är din ohemula prissättning🤔 Sportec har en helt ny på väg hem och med min klubb rabatt så betalar jag 15.105:-. På Walter Borg auktion gick en precis som din fast i bättre skick för 10.000:-. Så du får nog drömma vidare med din picka under huvudkudden😂

1 gillning

Jag köpte nyss en series 70 på sportec för 16400 ny :slight_smile: trevlig pang!

Ok, pris sänkt!

Fast min var med 1st magasin och orginaltrycke….

12500 är jäkligt bra pris. Jag skulle bli förvånad om ingen nyper den! 45 ACP är både roligt, manligt och trevligt. Pistolskytte ska ju vara roligt!

Inte lätt att finna en begagnad äkta Colt i 45 Acp. Jag letade i ett år och fann 2 st i mediokert skick för runt 10 000:-

Jagkan lova med allt som händer i världen nu så kommer det bli mycket svårt finna nya

1 gillning

jepoo Du vet väl om att det tillkommer en massa avgifter på klubbat pris. Minst 30%

Ja, jag har inte lagt ut denna på walter borg. Säljer denna på detta forum utan avgifter.

Tack! Ja, jag har kanske sänkt priset i det billigaste laget kanske men nu är det sagt

Jag bumpar p g a att det är ett bra pris

Härmed så bumpas denna tråd.

Du har ett pm