Colt 1911 cal 45 / 9 mm HK usp compact 9mm

“såld” Heckler och koch USP compact 9mm tre magasin samt true dot gröna sikten väska och original skjutprov från tillverkning. Pris 3000 kr eller bud

såld Walther GSP cal 22 med väska två magasin och nyare kolven " gamla medföljer " Pris 2500kr eller bud

En plinker walther p22 target fixad efter p22 bibeln så den är kul att öva med 1000kr .

"såld " En colt 1911peter stahl cal 45 acp gold cup med 9mm ordnance växelsats Pris 3500 kr eller bud

Vapnen är i gott skick och sparsamt skjutna då intresset falnade år efter år kom med bud så kan vi diskutera priser och givetvis det som står nedan är det som gäller

// Oland




Vapnen kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Vart finnes pistolerna?

Hej, du kan väl skicka ett PM med ungefär vars vapnena finns? Skulle vilja ha pris på GSPn också, tack.

Edit: Samt kolv storlek.

i Kalmar regionen

kalmar regionen och kolven är ställbar så bör fungera för de flesta, jag har large i handskar ,kan skicka bild på pistolen om du vill

Ok, det var ju synd att det var så långt bort. Fortfarande relevant om priset verkar vettigt. Väntar väl och ser vad buden hamnar på.

Hej!!
Är intresserad för colt 1911…
Blev det såld??
Hälsning

Den är kvar !

Vad bra!
Kan vi höras på telefon??
Mvh

behöver veta skytte nummer och klubbtillhörighet först då jag inte gärna lämnar mitt nummer hur som helst då det gäller vapen där mobilnummer kan spåras till mitt boende och mina vapen, inte för jag tror det är oseriöst men du förstår säkert. // Oland

Absolut,fattar allt…
Västbo pistolklubb Gislaved
54205
Kan maila till mig ditt telefonnummer…
livka26@hotmail.com

Mailar lite senare då jag är upptagen någon timme så jag kan inte svara

Det funkar bra…:+1::+1:

Ni vet att ni skriver i en öppen tråd va?

Jodå det vet vi

Hej
Har du Walther GSP pistolen kvar. Är nu beredd att lämna ett bud på den.
///Sigge

ja den är kvar

Kontakta mig
https://krpk.se/styrelse-och-funktionarer/
//Sigge

Hej, är USP kvar?
Hälsning

Ja den är kvar, har inte haft annonsen uppe så länge!