BulletCorp kulor säljes

Hej på er allihopa. Idag har jag lite glada nyheter åt er. :grin::wink:.
Efter mycket tester och en lång utvärdering över en hel säsong. Så har jag nu bestämt mig för att börja sälja mina kulor i liten skala till att börja med.

Jag kan gjuta fram dem i lite olika vikter och varianter på formen. Men det som är speciellt med dem alla är att de är lackade med den speciella BulleCorp Coatingen.

Som ni kan se på bilderna så håller kulorna väldigt bra kvalitet och träffbilder i flera olika vapen.
Alla mina A vapen samt revolvrar går de riktigt bra i…

Flera meriterade skyttar har hjälpt mig med tester av mina kulor. :grin: Med väldigt bra resultat.

Kulorna kommer i följande vikter och varianter till att börja med:

9mm/38special.
96-98grs HP penta/HP rund. Hårdheten landar då på 15 BHN vilket är perfekt för dessa kulor.
Kan kalibreras antingen 356,357 eller 358 efter önskemål och vapen som de är tänkt att användas i.
Pris 1,20 kr st.

9mm/38special 100-103grs TC. Kalibrering som ovan.
Pris 1,20 kr st.

9mm/38 special/357 magnum
125-130grs HP Penta/HP rund eller TC.
356,357 eller 358.
Pris 1,30 kr st.

Tänker mig att batcher på 50/100st kulor för test är ett bra minimum per kulsort. Max 500st per sort. (Än så länge)

Dessa kulor går även att få i vanlig pulverlack om så önskas. Men det tar lite längre tid för samma snygga resultat… :sweat_smile:

För beställning skicka PM.

Tjena jag e ny här på forumet o tydligen alldeles för dum för att lista ut hur man skapar pm, men om du pmar mig så kanske jag lyckas svara :grimacing: dvs jag är intresserad av att köpa kulor.

Med vänlig hälsning
M

1 gillning