Browning Bar Match + Infitech kit (inklusive allt på bilden) - prissänkt!

Browning Bar Match med Infitech handguard och kolvadapter, 4 stycken 20-skotts magasin och 1 jaktmagasin. Rekylbroms monterad.

Vapnet: 15 000 (nypris ca 22 000)
2 000 x 4 för 20-skotts magasinen
Pluggat jaktmagasin följer med
Infitech handguard och kolvadapter 5 000 (nypris ca 10 000)
Originalkolv och handguard följer självklart med

Pris: 28 000:-
Pris efter avrundning: 19 995:- för rubbet (jag måste få plats i vapengarderoben)

Vapnet finns i Stockholm och kan hämtas där och vapnet är i nyskick.

Hej! Ser såklart att du nämner hämtas upp, men jag vill ändå fråga om du kan överväga att skicka vapnet? Allt väl! Ove

Tjena Ove. Japp, jag kan skicka om det behövs så länge du står för frakten. Jag kan skicka vapnet i originalboxen, och bolt carrier + originaldelar i en separat försändelse.

Tjenare! Det låter bra. Har du någon koll på vad frakten kan hamna på? Sitter med Postnord tabellen men har inte koll på vikten. Bifogar den.
Postnord Värde

All in all så hamnar vi nog på två paket där ett hamnar på 10 kg (vapen + optik och allt + case) och ett mellan 2 och 5 med originalkolv, manual och bolt. Typ så.

Låter väl som det kan hamna runt 1500-1600kr, vilket är rimligt och orimligt på samma gång ;-). Jag har inköpstillståndet klart här så hur knyter vi ihop affären? Jag har bara handlat med inköpstillstånd mot butik tidigare. Du förresten, vad är det för optik?

Ja, det låter som en rimlig (orimlig) fraktkostnad :slight_smile:

Jag kollar hur vi gör med inköpstillstånd och återkommer. Optiken är ett icke-belyst Schmidt & Bender Zenith 3 - 12 x 50. Tysk kvalitet.

Skicka mig dina detaljer och även detaljer om inköpstillståndet så kan jag påbörja en process hos Polisen. Sedan när allt gått igenom och jag får en kopia på den fullständiga licensen från polisen så kan jag skicka vapnet till dig. Vem är din handläggare för tillståndet så kan jag kontakta dem så allt blir rätt?