Säljer nu min halvauto hagelbössa (2+1 för jakt).
Benelli M2 Comfortech
Det jag har bytt på bössan är följande (något jag anser är nödvändigt på M2án vare sig man ämnar ha bössan för Jakt eller Målskytte/Ostrypt):
¤ Benelli´s ökända “gaffel” lifter är bytt mot en platt TTI lifter.
¤ Större Bolthandle
¤ Större Boltrelease
samt att det som ni ser sitter en Matchsaver som erbjuder en extra hagelpatron.
Gelpaden på änden av stocken har jag tejpat med eltejp för att få den glatt…vilket passar mig bättre… OBS! Det följer med en sprillans ny oanvänd sådan (1395kr på Jakt.se) i samma storlek som den som sitter på (medium som levereras från Fabrik).
Bössan är i bra skick men inte ny & hairline repor på lådan (alu) visar detta…vilket det gör på alla M2ór som används.
4st choker följer med inlusive den som sitter i bössan + chokenyckel , skränkningsbrickor & rembygelfästen (aldrig monterade) samt Benelli´s hardcase & Manual.
Helst hade jag inte sålt denna bössa men, börjar bli tight poängmässigt & jag har ny bössa på väg in…så, jag får helt enkelt prioritera.
Pris = 12000kr (fast pris)
Handpenning på 3000kr för den som vill ha bössan & den är inte refundable oavsett typ ånger/Hoplofobvirus/nekad licens.
Betalning av handpeng sker via Swish
(Bössan finns i i närheten av Göteborg)
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader
Tips på innehåll:
- Pris/Anbud:
- Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
- Produktbeskrivning
- Skick/antal skott skjutna
Bild
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.