Automatic Case Sorter

Nytt år och nytt pris på min hylssortare: 14 996kr med hylsmatare ink moms eller 13 996kr utan matare. Automatic Case Sorter Gen 2.1 | DavRex AB
Nytt är också jag tagit tillbaka säljande av dessa så man köper de direkt från mig nu igen.

För alla som inte sett den tidigare är det en sorterare som läser av hylsbotten och sorterare på märke. Passar bra för alla som samlar hylsor på banan allt från de som bara vill ladda ett vist märke och väldigt noga i batcherna till de som bara vill slippa vissa märken i pressen som tex 39b eller vissa nontox märken som har mindre tändhatts hål.

Detta är en plug and play lösning (det som inte ingår är hinkar/byttor där hylsorna ska hamna i samt vanliga 20mm VP rör ner till hinkar/byttor) kommer med inbyggd dator samt touchskärm med enkelt interface och är för tränad AI modell för de vanligaste märkena just nu:
39b,CBC,CBC Mil, GECO, GECOSX, GFL, SB, SBNX, SPEER, Blazor, MAXX, Metalverket, Starline, STV, Winchester, Norma, PMC, R-P, PPU ,DAG ,FC, MEN, Aguila, Perfecta, SIG, WCC, GGG, CG ,PRECISION ,TSC, AMA, PEW, LOS, K2, PFA, TRN,OZK, TECH, REDARMY, ZVS, XF, NewRep, RcTech, FFV

Lägger till mer märken efterhand folk saknar men tror detta täcker för de märkena som finns på svenska marknaden i någon större mängd.