Har några saker som jag tänkte göra mig av med. Alla dessa delar har suttit på en S&W K14-4 som jag har tävlat och tränat med. Men nu har jag gått vidare till något annat och denna revolver kommer att lämnas in för skrotning.
Om det finns några frågor är det bara att ta dom i tråden eller skicka ett PM.
Bilder hittar ni i ett galleri på denna länk:
1 st KN nill kolv K/N Squarebut (openback) - Denna skulle jag framförallt vilja byta mot en fullt anatomisk kolv fast med roundbut, alternativt en likadan som denna.
Kan tänka mig att sälja den också om det inte finns något byte att göra.
https://www.sportec.se/produkter/kolvar/kolv-nill-s-w-k-l-sb-fr-ob-natskuren
1100 kr
1 st Orginalkolv för K14-4 K Squarebut. Någon gång i tiden är det någon som har filat på denna där tummen hålls (se bilder). Samt att det är gjort ett hål för att komma åt mainspring.
250 kr
[SÅLD]1 st orginalsikte för en K14-4 med allt som behövs. Kan skicka med ett korn som är lite slitet med en höjd på 9.8 mm.
300 kr
*[SÅLD]1 st Pipvikt som passar K14-4 (.38 modellen) - Bör passa alla andra modeller i samma kaliber och är på 217 gram. *
300 kr
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader