Aktivitet för anskaffande av ett andra vapen i samma kaliber

Det är den här versionen jag använder och får när jag tankar ner den från “din” länk. Och det är samma version jag redan har.
image

Tack för hjälpen!!

Så här står det:
image
Föreningen eller medlemmen BÖR
Det finns inget krav, ej heller inte bundet till vem. Hos oss har vi valt att använda en aktivitetslogg för föreningen och låta styrelsen skicka “logg”, eller snarare ett aggregat från loggen, när myndigheten begär in ett “bevis” på aktivitet. Vi upplever det att det ger en större kredibilitet än annan metod. Personligen anser jag att det fiktiva behovet på en logg som myndigheten hittar på, utan stöd för i lagen utan enbart som allmänna råd, är nonsens. Föreningen intygar det ska räcka. Allt annat betyder att de dömer ut föreningen.

Är denna excel fil något du skulle kunna tänka dig dela med? Såg jäkligt smidigt ut för ha koll :slight_smile:

Först och främst skulle jag rekommendera föreningen att skaffa ett sponsrat M365-abbonemang från Microsoft. Det innehåller bl a Forms som gör att du kan enkelt samla in data, och det innehåller Excel Online så du kan göra egna såna här rapporter.
Microsoft 365 Nonprofit | Microsoft 365

Det är ett enkelt Pivot-diagram på ett aggregat av insamlingen.

Vill man ha hjälp med det hela kan man höra av sig till mig t ex och köpa lite konsultation, jag har ju ett litet IT-företag som sysslar just precis med data, analys och informationsmodellering…