9x19 CZ eller 1911 ***KÖPT***

Hejsan, det är dags att köpa in ett till A-vapen och jag är så väldigt kluven mellan valet 1911 eller någon slags CZ. Idag har jag en plastig strikefire och känner att jag behöver ha något som ligger stabilare i näven för att kunna konkurrera i precision och fält.

Jag har en tanke att i framtiden kunna köpa en växelsats och skjuta C med den också.
Är det någon här som har en av dessa som ej används?
Jag har inte någon bestämd budget så jag är öppen för olika prisklasser.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej … Har CZ Chadow 2 köpt ny på sportec 2021
På monterat CZ matchsikte ,korn cz svart hugget 8mm,avtryck EEMANN-black
Pistolen är i gott skick, ca 2000 pang, då jag skjuter mest med 22:an
pris 15000:- Finns i Jönköping
Mvh / Ronny

Hej . Lite polerat, Avtryckare bytt ; Fint tryck
Kan skicka när Licens är klar, Mvh/ Ronny

Bästa pistoler för A precision är SAO pistoler såsom 1911/2011, P210, P226 X-5 eller 6, Cz Tactical sport.
22lr växelsatser är bra om man vill spara pengar när man tränar PPC/IPSC , funkar också bra för fältskytte men blir svårt om man vill få medalj i Precision C.
För precision C, köp hellre en billig Unique, Walther eller Hämmerli än en 22lr växelsats för A-vapen.

Tack för erbjudande och rådgivning, nu är ett vapen tingat så tråden är ej längre aktuell.