.32 SWL Lapua tomhylsor

Just nu: De tvättade utan tändhatt är slutsålda. Sitter på några tusen hanterade som jag har “intresseanmälan” på, väntar svar. Jag uppdaterar annonsen när jag vet om allt är sålt eller annars vad som finns kvar. Tack!

Har en mängd Lapua-hylsor i .32 SWL.
Säljes utan tändhatt och våttrumlade. Blandat parti så viss reservation för skador, men de mesta skadorna upptäcker jag i inspektion och hantering, och sorteras självklart ut till Stena…

Gör iordning dem efter hand så kan ta en till två veckor att få dem klara beroende på jobb. OBS! Jag har begränsat med möjlighet att svara när jag är på jobb, därför kan svar dröja några dagar ibland.

Prisidé: 1 kr/st med mängdrabatt enligt ö k. Har försökt jämföra men hittar bara äldre annonser, så är öppen för förslag.

Frakt står köparen för och betalning i förskott via Swish. Slutliga köpvillkor överenskommes i DM eller liknande.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hejsan. Jag köper gärna dina hylsor. Hur många pratar vi om? Mvh Nicklas