Hej, söker efter en 32a för precisions skytte i B, gärna med anatomisk kolv (höger) large,
Med vänlig hälsning, David
Hej, söker efter en 32a för precisions skytte i B, gärna med anatomisk kolv (höger) large,
Med vänlig hälsning, David
Kolla med Arnes vapen, enligt hemsidan hade han två .32:or inne och en .32:a/.22:a (med växelsats)…
Vad har du för budget?
Har du provskjutit några och fått smak för någon speciell modell?
Mvh
Johan B
Tack för tipset, skjutit med Uniqen en del, har en liten förkärlek till magasinsmatning i kolven, men detta var absolut värt att titta närmare på
Budgeten sätts lite efter pang 🫣 tanken var iallafall lite lägre än ny
Skytte service i Ängelholm har min sig240 till försäljning fantastisk precisions pistol till lite pengar.
intressant, kan inte hitta den på deras sida, vet du vad de/du begär? har du några bilder?
Dom har ett vapenskåp full av pistoler men gör inte mycket för att sälja😂 så du måste saja du vet dom har en. Till min är där 2 magg ett 6skotts den är jävulsk fint skick jag köpte den i Danmark för mycket pengar. Tror skytteservice begär runt 4000
kanon, tack för tipset, +1
tyvärr kan jag meddela att den är såld
Den är inte såld. Jag var där inne nu ikväll och den är kvar.
Väldigt märkligt, personen jag pratade med gick i väg och ”hittade” den i skåpet och sa att den var såld. (Antar då att någon lagt en handpenning på den, om dom inte har flera Sig P240, får testa och ringa imorgon igen då.
Där finns två st en risig med växel sats och så min
ska testa och ringa imorgon igen super tack för assisterandet