Växelsats Pardini HP .32

Säljer min växelsats då det inte blev den B-satsning jag tänkte.

Medföljer: 2st 6-skottsmagasin, hylsfångare, snabbladdare, litet kitt med reservdelar som följde med innehållande, korn (bredare), utdragare, slagstift, klickpatron, rekylfjäder samt .32-borsten från Pardinis rengöringskitt.

Köpt ny av mig. Hämtad hos Bosse våren 2020. Gått ~ 700 skott (wadcutter).

Finns i Linköping

Pris: 11000kr (eventuell frakt ingår).

Kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet.

2 gillningar

Hej! Jag vill gärna köpa din växelsats cal.32! Jag söker även en .22 som passar till, om du vet om någon. Jag bor i Jkpg. Mvh/jonas

Hej! Jag tänkte höra om den finns kvar? Har sökt licens nu. Mvh Jonas

Hej
Ojsan, ber om ursäkt att det drog ut lite på tiden… Men tidigare spekulanten fick precis rött ljus från polisen och drog sig ur. Så vill du fortfarande ha den så är det din.
/Rikard

Hej Rikard! Tack för svar! Ok, vi sökte också på hel pistol nu då, eftersom vi inte visste om vi kunde köpa din växelsats. Hmm, blir det problem för oss också nu då kanske…? Vi vill köpa växelsatsen och kan skicka in en ny ansökan för just detta, men det kostar ju en ny ansökningsavgift + att styrelsen på klubben måste ha ett möte till för föreningsintyget som ju också blir nytt. Är du beredd att vänta tills vi löser detta så kör vi. Kanske att vi kan pruta för motsvarande som den extra avgiften innebär? Vi hade ju gärna köpt den direkt från början av dig. Mvh/jonas