Sålda ! Tanfoglio OPEN 2st

Tanfoglio Gold Custom Eric XTREME - OPEN Två kopior i närapå nytt skick - pga otur så har jag både erfarat tillverkningsfel på den sistköpta “tävlingspangen” och otur med att manteln sprack på den första jag köpte (allt utbytt från Tanfoglio - fabriken) - så den ena pistolen är iprincip ny, endast skjutit 200 skott, den andra har allt nytt förutom stomme (bara testad sedan jag fick ny mantel/pipa) - som sagt skjutit 200 skott sedan alla nya delar kom och bestämt att nu får någon annan ta vid när allt är nytt. 9 mm Small frame 3 långmagg 3 korta magg En hel del delar/fjädrar och annat ”bra och ha” Tanfoglio EXTREMEdelar rakt igenom - allt är tunat och finns inga skrap Optik från HPO och C-more sitter på Här får du både en tävlingspistol och en träningspistol till under priset av en ny. säljes även 1 och 1 om de önskas. priset är 40k för båda alternativt 26 000 för nummer 1 (allt nytt) och 19 000 för nummer 2 (allt nytt förutom stomme) Pma för frågor eller om du vill provskjuta


Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Finns dem kvar?

Hej ja dom finns kvar

Hej kvar ?

Såld. Har glömt skriva det